Poradniki - Unreal Tournament 3

36
8
3
1
  • Trudność trofeów: 6/10
  • Trofea offline: 44
  • Trofea online: 4
  • Czas potrzebny za zaliczenie platyny: 70-80 godzin
  • Minimalna ilość przejść: 1
  • Zabugowane trofea: 0
  • Trofea do przeoczenia: 0
  • Kody blokujące trofea: brak kodów
  • Liczba graczy/kontrolerów: 1/2
Unreal Tournament jak leciwy przedstawiciel kanonu FPS dobitnie pokazuje jak wiele zmian zaszło w gatunku. Wielu graczy może poczuć się nieswojo w produkcji która uniemożliwia wykonywania tak standardowych aspektów rozgrywki jak choćby przeładowywanie broni, sprint lub atak meal. Gra wynagradza te drobne archaizmy niespotykaną jak na dzisiejsze czasy dynamiką rozgrywki, ciekawymi mapami oraz satysfakcjonującym arsenałem. Porównywanie Unreala z aktualnymi przodownikami gatunku jest dla niego krzywdzące, moim zdaniem należy traktować go jak wspomnienie dawnych standardów, taką sentymentalną podróż.
Trofea nie należą do wymagających, jedyne kłopoty może stanowić ostateczna walka, ale jak już mówiłem przy porównaniu do aktualnych dostępnych wyzwań nie jest tragicznie. Nużące są za to trofea wymagające od nas wygrania określonych ilości meczów w danych trybach (100x dm,tdm.ctf,vctf,warfare), zdobyciu 200 fragów w 50 różnych dniach (na szczęście gra zlicza dni na podstawie zegara konsoli wiec możemy do woli korzystać z dobrodziejstwa jego ręcznego przestawiania) oraz wygranie 500 gier online. Ta wstępna wyliczanka mogłaby się wydawać wyjątkowo trudna do zaliczenia, ale Unreal pozwala nam na zdobycie wszystkich powyższych trofeów wspólnie z botami na dowolnym poziomie trudności, więc nie ma lipy. Ogólnie aby zdobyć platynę będziemy zmuszeni do rozegrania tylko jednego pojedynku online z żywym graczem, dodatkowo nawet nie będziemy musieli go wygrać.
Przygodę z Unrealem proponuje zacząć od przejścia kampanii. Zmiana poziomu trudności w kluczowych momentach pozwoli zaliczyć ją za pierwszym podejściem na poziomie Insane, szczegóły zmieściłem w opisie dedykowanych temu trofeów. Następnym krokiem powinno być wygranie 100 meczów (dm,ctf,vctf,warfar), nazwy najbardziej efektownych map oraz taktyk do tego wyczynu zamieszczam w opisie trofeów. Po tym maratonie należy zająć się zdobyciem 200 fragów w 50 różnych dni, proponuje potraktować to zadanie jako okazje do uzupełnienia braków w zabójstwach określoną bronią, spędzenia wyznaczonego czasu z dopalaczami (niewidzialność, dodatkowe obrażenia, berserker, Invulnerable), serii zabójstw, monster killi oraz wszelkich trofeów związanych bezpośrednio z walką. Jeżeli wszystkie deatchmache, ctf, vctf, warefar oraz dm do zdobycia 200 killi rozegramy na serwerach z botami powinniśmy aktualnie mieć ponad 400 wygranych gier online, dobrnięcie do 500 jest już czystą formalnością. Wszelkie postępy w zdobywaniu trofeów można śledzić w menu gry, przydaje się to zwłaszcza w przypadkach kiedy musimy coś wygrać określoną ilość razy. Ocena trudności zdobycia platyny wynika z ilości czasu jaki musimy poświęcić grze a nie jest wypadkową poziomu poszczególnych trofeów.
DM-deathmach, TDM-temdathmach, CTF-captur the flag, VCTF-vehicle capturthe flag

autor: black_currant

Lock and Load
Powiązane z głównym trybem fabularnym, dostaniemy za zaliczenie pierwszego Chaptera na dowolnym poziomie trudności.
Trudność: 2/10
Soldier's Blood
Powiązane z głównym trybem fabularnym, dostaniemy za zaliczenie drugiego Chaptera na dowolnym poziomie trudności.
Trudność: 2/10
Does Not Compute
Powiązane z głównym trybem fabularnym, dostaniemy za zaliczenie trzeciego Chaptera na dowolnym poziomie trudności.
Trudność: 2/10
Not in Kansas Anymore
Powiązane z głównym trybem fabularnym, dostaniemy za zaliczenie czwartego Chaptera na dowolnym poziomie trudności.
Trudność: 2/10
I Need Some Backup
Ukończ mapę wraz z znajomym, online lub offline. W razie braku towarzystwa zawsze pozostaje split scren.
Trudność: 2/10
Got Your Back
Ukończ 10 map wraz z znajomym, online lub offline.
Trudność: 3/10
I See How It Is
Ukończ wszystkie Instant Action, czyli szybkie gry w kilku wariantach rozgrywki. Poziom trudności nie gra roli, tryby wybieramy z menu głównego.
Trudność: 2/10
Spice of Life
Rozegraj przynajmniej po jednym meczu z tylko jednym mutatorem, następnie powtórz z każdym z możliwych. Postęp można śledzić w statystykach. Większoś mutatorów można użyć w dm, wyjątkiem są dwa: No translator (ctf), No Orb (warefar).
Trudność: 2/10
Brain Surgeon
Podczas jednego meczy zdobądź 10 headshotów snajperką. Powtarzamy 10 razy, czyli w 10 odrębnych meczach. To i wszystkie trofea związane z określoną ilością zabójstw konkretną bronią możemy wykonywać na split screnie jak i podczas wygrywania dm lub zdobywania 200 fragów na dzień.
Trudność: 4/10
Don't Taze Me Bro!
Podczas jednego meczy zdobądź 10 fragów porzez shock combo przy użyciu Shock Rilfle. Trafiamy w kule energi (alternatywny strzał shock rifle) standardowym strzałem. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 4/10
Goo God
Podczas jednego meczu zabijamy 15 wrogów przy pomocy Bio Rifle. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 3/10
Pistolero
Zabijamy 15 wrogów używając pistoletu (entforce) w jednym meczu, można używać dwóch pistoletów jednocześnie. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 2/10
Shard-O-Matic
Zabijamy 15 wrogów Minigunem w jednym meczy. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 2/10
Hammerhead
Zabij 15 wrogów Impact Hamer. Powtarzamy 10 razy. Przytrzymując przycisk strzału ładujemy Hemera, wystarczy wbiec na kogoś i dostajemy fraga.
Trudność: 3/10
Strongest Link
Zabijamy w jednym meczu 15 wrogów alternatywnym strzałę Link Guna. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 2/10
Have a Nice Day
Musisz zabić 15 wrogów z Flak Cannon oraz Rocket Luncher, można to zrobić w dwóch meczach ale nagrodę dostaniemy tylko jedną. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 3/10
Big Game Hunter
Zabij 10 przeciwników używając AVRiL. Najszybciej można to zrobić przy okazji wygrywania 100 Warfar, na mapie Sink Hole, jest mała więc powinno szybko pójść. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 3/10
Armadillo
Przejedz kogoś pojazdem w 10 meczach. Polecam mapę Suspens, split scren przy okazji wygrywania 100 vctf.
Trudność: 3/10
Jack of All Trades
Zabij wroga używając każdego z dostępnych pojazdów, oprócz deski. Polecam split screen.
Cicada: Dusk (środek mapy) Torlan (środek mapy)
Goliath: Tank Crossing (na początku) Torlan (Tank node)
Hellbender: Kargo (na zewnątrz bazy) Suspense (na zewnątrz bazy)
Leviathan: Torlan, Serenity (w midle nod)
Manta: Suspense (na zewnątrz twojej bazy) Sandstorm (w twojej bazie)
Paladin: Islander (w twojej bazie)
Raptor: Islander (w środkowym nodzie) Suspense (na zewnątrz twojej bazy )
Scorpion: Kargo (w twojej bazie)
SPMA Hellfire: Torlan (Nodes on niedaleko środkowego)
Darkwalker: Sandstorm (w twojej bazie) Necropolis (na środku mapy)
Fury: Sandstorm (w twojej bazie)
Nemesis: Sandstorm (w twojej bazie)
Nightshade: Necropolis (w twojej bazie)
Scavenger: Avalanche (w środkowym nodzie) Necropolis (pod mostem na zewnątrz twojej bazy)
Viper: Sandstorm (w twojej bazie) Necropolis (w twojej bazie)
Trudność: 5/10
Ace
Zabijamy przy pomocy pojazdu latającego przeciwnika będącego w pojeździe latającym. Polecam mapę Saspens, split scren przy okazji robienia 100 vctf, pojazdy latające znajdują się na zewnątrz obydwóch baz. Powtarzamy 20 razy.
Trudność: 4/10
Deathwish
Pojazdem Viper podskakujemy używając X a następnie katapultujemy się L1 zabijając pędzącym pojazdem przeciwnika. Polecam mapę Sandstorm oraz split scren, gdyż trafienie pędzącym pojazdem nie należy do łatwych zadań (brak kontroli nad trajektorii lotu), pomocne może okazać się umieszczenie celu pod jakąś ścianą. Powtarzamy 20 razy.
Trudność: 4/10
Seeing Red
Musimy być pod wpływem Berserka przez 20 minut. Proponuję stworzyć grę bez botów dm mapa Biohazard czas gry 60 minut, stanąć na miejscu odradzania się Breserkera, odłożyć pada, pooglądać telewizje lub coś poczytać i po około 30-40 minutach (w zależności od tego ile razy zebraliśmy wcześniej) powinniśmy dostać trofeum.
Trudność: 2/10
Never Saw It Coming
Tym razem 20 minut z Invisibility, podobnie jak w przypadku Breserkera tyko że w tym przypadku będzie to mapa Heat Ray.
Trudność: 2/10
Survival of the Fittest
W tym przypadku czeka nas 10 minut z Invulnerable, mapa Farless.
Trudność: 2/10
Delivering the Hurt
20 minut z UDamage można spędzić na mapie Sinkhole. Resumując wszystkie cztery trofea dotyczące dopalaczy można również wykonać podczas zwykłej gry, na przykład podczas wbijania 200 killi na dzień. Musimy tylko wybierać odpowiednie mapy i kręcić się w okolicy respawnu dopalaczy. Można też nadrobić zaległości i obejrzeć jakiś film lub doczytać książkę wybierając stateczną metodę zdobycia tych trofeów.
Trudność: 2/10
Hat Trick
Musimy wykonać Hat Trick, polega on kradzieży oraz odniesienia do bazy trzech flag w jednym z meczy. Mecz bez botów do trzech punktów. Powtarzamy 10 razy.
Trudność: 2/10
Being a Hero
Bycie bohaterem polega na poświęceniu własnego życia i zniszczeniu orba przeciwnej drużyny, który pozostaje po zabiciu oponenta go niosącego. Aby dostać trofeum musimy zniszczyć w ten sposób 100 orbów. Polecam split screna, mapę Sinkhole i przydałby się ktoś do pomocy. Osoba pomagająca po prostu podnosi orba i czeka to aż zostanie zabita, a orb zniszczony. Trochę żmudna ta procedura ale w ciągu 40 minut powinno być po sprawie.
Trudność: 4/10
Flag Waver
Musimy wygrać 100 meczów ctf przynajmniej 3 punktami. Wybieramy małą mapę, ustawiamy mutator Speed Freek, wyłączamy całkowicie boty i odnosimy 3 razy flagę, przy pierwszej wyprawie warto zostawić w bazie wroga dysk translatora i po odniesieniu flagi teleportujemy się z powrotem do wrogiej bazy. Warto całą procedurę wykonywać na serwerze, gdyż będzie się to doliczało do 500 wygranych gier online.
Trudność: 6/10
30 Minutes or Less
Musimy wygrać 100 meczów vctf. Ponownie mała mapa, Speed Freek, brak botów,3 punkty a do szybkiego przemieszczania używamy deski. Wygrane na serwerze również liczą się do 500 wygranych online.
Trudność: 6/10
Paint the Town Red
Tym razem do wygrania jest 100 meczów dm do 20 fragów. Proponuje zająć się tym dopiero po zdobyciu trofeum za zdobycie 200 fragów w 50 dni, które też najwygodniej robi się na dm. Pomocny jest wybór małej mapy oraz maksymalnej ilości botów. Mecze powinny być rozgrywane na serwerach z wiadomych względów.
Trudność: 6/10
Connect the Dots
Musimy wygrać 100 meczów warfare, gra powinna być ustawiona do trzech punktów, ale skończy się po zdobyciu dwóch. Polecam mapę Sinkhole, speed freek, brak botów i rajd na desce po orba z orbem do central noda, a następnie prosto do bazy przeciwnika gdzie niszczymy central core.
Trudność: 6/10
Serial Killer
Killing Spree to nagroda którą dostajemy po zabiciu 5 osób nie ginąc przy tym samemu, spokojnie wpadnie podczas chociażby 100 dm. Nagrodę mamy zdobyć w 20 meczach.
Trudność: 4/10
Sir Slays-a-Lot
Musimy w 20 meczach zdobyć Monster killa. Jest to nazwa pięciu z rzędu szybkich zabójstw, zabójstwa muszą następować niemal jedno po drugim. Powinno wpaść przy okazji 200 zabójstw na dzień, ale w razie problemów ustawiamy małą mapę (Biohazard na przykład) maksymalną ilość botów (niski poziom trudności nie zaszkodzi) i pułap fragów do zdobycia 50 i powtarzamy 20 razy.
Trudność: 5/10
Killjoy
Zakończ czyjąś serie zabójstw, czyli ktoś zabił kilka osób nie ginąc przy tym samemu i wtedy my zabijamy jego. Powinno wpaść podczas grania a na pewno podczas zdobywania 200 killi. Do zdobycia w 20 meczach.
Trudność: 2/10
Off to a Good Start
Zdobądź pierwszy frag w meczu. Wpadnie samo podczas… 200 fragów na dzień.
Trudność: 3/10
Let's Get It On
Ukończ każdy z trybów gry online. W tej stricte onlinowej produkcji właśnie teraz będziesz musiał rozegrać mecz z żywym graczem (nie musisz wygrać) chodzi o Duala całą resztę trybów możesz rozegrać wraz ze swoimi niezastąpionymi kompanami botami.
Trudność: 4/10
I'm Not on a Holy War
Ukończ kampanie na dowolnym poziomie trudności. Nie powinno sprawić to kłopotów, proponuję aby wykonać przy okazji przechodzenia gry na Insane.
Trudność: 6/10
Just Business
Wpadnie po zaliczeniu drugiego Chaptera na poziomie trudności Insane. Nie musisz przechodzić całego rozdziału na Insane, na tym poziomie wystarczy zaliczyć ostatnią misje. Więc gramy sobie na dowolnym poziomie trudności, kiedy dochodzimy do mapy Torlan (tryb Warfar 6vs7) zapisujemy stan gry, wychodzimy, zmieniamy poziom trudności na Insane, wygrywamy i dostajemy trofeum za cały rozdział na Insane. Na tą ostatnią walkę warto zostawić sobie wcześniej zdobyte karty.
Trudność: 7/10
Bag of Bolts
Wpadnie po zaliczeniu trzeciego Chaptera na poziomie trudności Insane. Podobnie jak rozdział wcześniej poziom zmieniamy przed mapą Gateway (deathmach 2vs4).
Trudność: 7/10
Open War
Wpadnie po zaliczeniu czwartego Chaptera na poziomie trudności Insane. Tym razem zmiany dokonujemy przed mapą Demios (deathmach 4vs5).
Trudność: 7/10
Thanks to All the Little People
Teoretycznie powinniśmy dostać po przejściu całej kampanii w trybie co-op ale wystarczy wygrać ostatnią walkę w co-opie (również online lub offline), poziom nie ma znaczenia.
Trudność: 4/10
Like the Back of My Hand
Musimy zebrać wszystkie dopałki na każdej mapie. Należy tego dokonać podczas trwania jednego meczu na każdej z map, kiedy nam się uda zostanie wyświetlony stosowny komunikat u dołu ekranu (you found all power ups). Nie musimy kończyć meczu. Do power upów zaliczają się: hełm, zbroja, nakolanniki, buty, opaska, dodatkowe zdrowie, berserker time, invisibility time, invulnerable time, uDamage time oraz fiolki zdrowia. Nie musisz zbierać apteczek, broni i amunicji. Polecam zagrać mapę bez botów i zacząć poszukiwania, mając pewność że nikt nam nie podprowadzi itemów można spokojnie zacząć kolekcjonowanie. Poniżej dwa linki które powinny pomóc w tym zadaniu.
tutaj i tutaj
Trudność: 6/10
Around the World
Musimy wgrać mecz na każdej z dostępnych map. Zakładamy prywatną grę na serwerze zapraszamy do gry boty, ustawiając niski pułap punktów oraz niski poziom trudności ułatwimy sobie zadanie. Niektórych wariacji map z wrfare nie muszą być wygrywane, po szczegóły odsyłam do statystyk, gdzie możemy to sprawdzić.
Trudność: 3/10
Get a Life
Musimy zdobyć 50 razy po 200 fragów dziennie. Trofeum z pewnością jest czasochłonne, ale odpowiednio je wykorzystując możemy w trakcie jego wykonywania zdobyć kilka innych pucharków. A wiec tak: zakładamy grę online, dm do 100 fragów, maksymalna ilość botów, niski poziom trudności, mała mapa. Po rozegraniu dwóch pod rząd wyłączamy grę i zmieniamy datę w zegarze konsoli, po czym ponownie rozgrywamy dwie gry na takich samych zasadach i tak w kółko. Polecam jakoś zliczać sobie rozegrane gry, gdyż na początku spokojnie policzymy sobie dwie gry w pamięci, ale po godzinie grania ciągle w to samo granica potrafi się zacierać i nie jesteśmy pewni czy to już druga gra czy jeszcze pierwsza i czy już teraz zmienić datę czy później. A taka pomyłka może nie jest tragiczna, ale potrafi zdenerwować i znacznie popsuć morale. Ja osobiście korzystałem z pomocy dwóch wolno stojących figurek, po wygranym meczu jedną kładłem na boku, brzmi dziwnie ale zobaczycie o co chodzi jak zafundujecie sobie taki maraton. Podczas trwania tych wszystkich meczów proponuje wykonywać wszelkie trofea związane z walką. Nagrody za zabijanie określonymi broniami, monster kille, pierwsza krew, przerywanie czyjejś serii zabójstw, własna seria zabójstw i tak dalej. Słowem wszystko co nam zostało, dodatkowo nabijamy sobie 100 zwycięstw w dm. Można również pozbierać wszystkie itemy na mapach do dm.
Trudność: 7/10
Online Champion
Należy wygrać 500 gier online. I wreszcie najbardziej czasochłonne trofeum, ale jeżeli zostawimy je sobie na koniec sprawa będzie wyglądała tak: 100warfare + 100ctf + 100vctf + 100dm = 400 wygranych gier online. Więc nie jest najgorzej, ale nawet 100 gier to sporo. Najszybciej nabijemy taką ilość rozgrywając mecze dm na małej mapie z maksymalną ilością botów oraz najniższym pułapem punktów do zdobycia. Alternatywą powyższego rozwiązania jest ustawienie team deathmach, poziomu trudności Insane, najniższego limitu punktów i wyłączenie telewizora. Teoretycznie nasza drużyna powinna wygrywać co drugi, trzeci mecz, w praktyce bywa różnie, bo tak naprawdę to czysta loteria, ale przynajmniej bez naszego udziału. Osobiste wygrywanie meczów daje 100% zwycięstw, więc czas skraca się o ponad połowę.
Trudność: 8/10
Untouchable
Należy wygrać mecz dm 20 fragami z botami na poziomie God-Like. Wydaje się trudne, ale z pomocą przychodzi pewien trik. Ustawiamy dm na mapie Heat Ray, poziom botów god-like, proponuje małą ilość botow, maksymalny czas gry, pułap punktów 20. Używając muratora zamieniamy wszystkie bronie na Impact Hamera i jedziemy. Cały patent opiera się na tym, że na tej mapie po około 30-40 sekundach od rozpoczęcia gry materializuje się Drakwalker, na podeście niedaleko wraku pociągu, przez ten czas jedyne co musimy zrobić to nie dać się zabić i być na miejscu wylądowania pojazdu. Gdy już zasiądziemy za jego sterami zdobycie 20 fragów nie będzie stanowić żadnego problemu.
Trudność: 4/10
Fear the Reaper
Musimy wygrać finałową potyczkę z Akashom na poziomie trudności Insane. Poziom zmieniamy przed mapą Sentinel (dm 1vs1). Walka jest wyjątkowo trudna, nie możemy kożystać z kart. Ewentualnie pozostaje walka z partnerem w trybie co-op, ale jeśli nie posiadamy odpowiednio ogarniętego towarzysza to proponuje walczyć samotnie. Słaby gracz stanie się źródłem punktów dla naszej rywalki i zanim się zorientujemy zdobędzie ona 20 punktów. Kluczem do zwycięstwa jest kontrola mapy. Zbieranie dopałek, zbroi oraz broni nawet jeśli znich nie kożystamy aby osłabić możliwości wroga. W duecie jest dużo łatwiej ale pod warunkiem że nie gramy z przypadkową osobą tylko świadomym graczem. Jest to najbardziej skilowe trofeum w całej grze. Powodzenia.
Trudność: 8/10
Unreal!
Zdobądź wszystkie wyżej wymienione trofea.
Trudność: 6/10
KOMENTARZE
moje ulubione fps grałem w UT 1999 i 2004 i mam zamiar kupić 3-ke na wakację a poradnik mi sie podoba.mam nadzieję ze będzie mi przydatny
bogus11196_01
2012-05-27 09:49:14
Aby dodać komentarz, zaloguj się.
Logowanie
Login:
Hasło:

Zapamiętaj mnie
Utwórz nowe konto / Przypomnij hasło
Napisz poradnikUserbary
Ankieta
Jak podoba Ci się Far Cry Primal?
Rewelacyjny!
Niezły.
Średni, nic specjalnego.
Słaby.
Nie wiem. Kupię jak stanieje.
Facebook
Polecamy

Rozwijaj pasję do motoryzacji, dowiaduj się o niej codziennie ciekawych informacji na https://motowahacz.pl

 TrophyHunters © 2010 - 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, modyfikacja materiałów bez zgody właściciela tej strony są zabronione.
stat4u