Poradniki - Call of Duty: Black Ops (dodatek DLC)

4
1
0
0
ANNIHILATION MAP PACK
  • Trudność trofeów: 6/10
  • Trofea offline: 4
  • Trofea online: 1
  • Czas potrzebny za zaliczenie platyny: 4-8 godzin
  • Minimalna ilość przejść: 1
  • Zabugowane trofea: 0
  • Trofea do przeoczenia: 0
  • Kody blokujące trofea: nie
  • Liczba graczy/kontrolerów: 1/2
Witam, to mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość. Każda kompetentna uwaga będzie przeze mnie wzięta pod uwagę.
Zdobycie trofeów z dodatku Annihilation tak naprawde nie jest trudne. Poziom pucharków oceniłem tak ze względu na jedno trofeum "Podróż w czasie Ci powie" gdyż do zdobycia go będziemy potrzebowali 4 zgranych graczy i trochę czasu. Co czasem nie jest łatwe. Wszystkie trofea można zdobyć za jednym podejściem lecz polecam to rozłożyć na kilka gier.

autor: Mario

Blinded By the Fright / Oniemiały ze strachu
Jest to łatwe trofeum. Jedyne co musimy zrobić to zabić zombi Shriekiera w momencie gdy nas oślepi. Broń i sposób zabicia jest dowolny. Poznacie go gdyż biega szybciej od innych zombie. Jak wszystkie zombiaki "leci na was podczas gry" i gdy jest blisko oślepia i dezorientuje Cie. W tym momencie musimy strzelać w niego z dostępnej broni i go zabić. Nie jest jakoś specjalnie wytrzymały więc powinno wam się udać przy pierwszym spotkaniu z kolesiem.
Trudność: 3/10
Zomb Disposal / Zsyp zombie
Kolejne proste trofeum. Musimy zabić Napalmowego Zombie. Grając normalnie spotkacie go około 5 rundy. Poznacie go od razu gdyż się pali. Jest troszkę bardziej wytrzymały od zwykłych zombiaczków ale zabicie go jest proste. Podczas gdy go zabijamy on wybucha i nie wolno zranić żadnego z graczy. I tu daje małe ułatwienie. Odpalamy gre Solo, zabijamy go i trofeum wpada bo grając samemu nie ma innych graczy. Można też gdy go zobaczymy grając samemu (uprzednio kupując Quick Revive) zabić się szybko granatem i strzelić do niego z dwóch mocnych pistoletów.
Trudność: 3/10
Monkey See, Monkey Don't / Małpa widzi lub nie
W Shangri-La występują małe małpki, które kradną nasze bonusy gdy ich szybko nie zbierzemy. Tak więc gdy wypadnie nam bonusie to nie zbieramy go. Czekamy aż małpka nam go zabierze i w momencie gdy z nim ucieka strzelamy do niej i ją zabijamy. Zostawi ona nam bonus. Zbieramy go i trofeum wpada.
Trudność: 3/10
Small Consolation / Drobne pocieszenie
Do tego trofeum potrzebujemy broni 31-79 JGb215 potocznie zwanej "Shrink Ray" lub "Baby gun". Możemy ją wylosować ze skrzynki. Gdy ją wylosujemy musimy jej użyć na każdym typie zombie. Tu gracze błędnie dzielą zombiaki i strzelają do pełzaczy, chodzących, kobiet zombie, itp. Do trofeum obowiązuje podział na 4 typy zombie: Zwykły Zombie (obojętnie jaki może być pełzacz), Napalmowy Zombie, Zombie Shriekiera i Małpka Zombie (tylko małpka która biegnie by nam zabrać bonus, te zwykłe które siedzą grzecznie na kamieniach się nie liczą).
Trudność: 5/10
Time Travel Will Tell / Podróż w czasie ci powie
W Shangri-La, zdobądź kamień koncentracji. Do tego trofeum potrzebujemy 4 graczy i komunikacji przez HS oraz dobrej taktyki. Przedstawię wam kolejne kroki tego trofeum. Na początek włączamy zasilanie.
1.Zostawiamy pełzacza (najlepiej dwóch). Idziemy wszyscy na początek planszy i w tym samym czasie naciskamy 4 przyciski na ścianach. Plansza zmieni się na noc.
Uwaga: Niemal każdy kolejny krok wymaga nocnej pory dnia. A pomyślne ukończenie danego kroku włącza nam z powrotem dzień. Pora nocna trwa tylko przez określony czas więc musimy się w miarę spieszyć z każdym krokiem.
2.Podczas pory nocnej jedna osoba idzie koło wejścia do kopalni w okolicach wózka górniczego a druga koło wejścia za mostem. 2 pozostałe zostają na początku planszy i zajmują się pełzaczami aby te nie przeszkadzały dwóm pierwszym graczom. Osoba w okolicy wózka wciska przycisk na ścianie. Pojawią się na ziemi kamienne płyty. Pierwsza osoba podchodzi do płyty i sprawdza jaki ma symbol. Druga musi odszukać go po swojej stronie. Jeśli zrobicie dobrze płyty się zanurzą, jeśli źle pojawią się ponownie. Musimy tak zgrać wszystkie 12 płyt.
3.Jeśli zrobiliśmy poprzedni krok idziemy do wodospadu. 3 graczy wskakuje do niego i zjeżdża w dół. Po zjechaniu maja stać w miejscu. Gdy zjechali mówią 4 osobie, że stoją na dole. Ta wskakuje do wodospadu trzymając się prawej strony. Zjeżdżając musi wciskać "kwadrat" aby włączyć przycisk, który jest na ścianie. Jeśli zrobione dobrze usłyszymy charakterystyczny dźwięk a pora dnia zmieni się na dzień.
4.Ten krok wymaga Shrink Raya (31-79 JGb215). Aktywujemy noc. Idziemy do wodospadu. Po prawej stronie na górze wodospadu jest kula. Musimy ją zrzucić wybuchową bronią (granat, blaster, itp.). Kula spadnie. Gracz ze Shrink Rayem zmniejsza ją i nożem wpycha do wodospadu. Teraz skaczemy wszyscy za nią i podążamy aż wyskoczy na zewnątrz i zawiesi się na drewnianym palu.
5.Ten krok wymaga Napalmowego Zombie. Zostawiamy więc go i 2 pełzaczy. Aktywujemy Noc. Idziemy do tunelu koło wózka górniczego. W tunelu jest zawór, który przekręcamy 4 razy (poprzez wciskanie "kwadratu"). Z rurek przy suficie poleci gaz. My musimy poprowadzić Napalmowego Zombie tak aby zapalił gaz na drodze od wejścia do tunelu aż do małego pomieszczenia z wózkiem górniczym poprzez pokój zasilania. Jeśli wszystkie podpalone to naciskamy wajchę która jest koło zaworu. Najlepiej niech cały krok robi 2 graczy a drugich 2 odciąga pełzaczy na początku planszy. Jeśli zrobiliśmy dobrze to aktywuje się "Dzień". Zachowujemy Napalma dalej żywego.
6.Aktywujemy "Noc". Musimy kupić 4 Spikemory. Idziemy do tunelu za mostem. Tam na ścianie są 4 dziury. Musimy tak rozstawić Spikemory aby gdy przejdzie po nich Napalmowy wystrzeliły właśnie w te dziury. Gdy wybuchną wszystkie 4 wciskamy przycisk na kamieniu w wodzie. Noc zmieni się na dzień a my możemy zabić Napalma.
7.Aktywujemy Noc. Na ścianach na planszy pojawią się kamienne płytki. Musimy je ciachnąć nożem w dowolnej kolejności. Jest ich 12. Jak jakąś weźmiemy z noża to pojawi się na niej symbol. Gdy to zrobimy idziemy tam gdzie jest zjazd wózkiem górniczym i patrzymy za plansze. Zobaczymy drewniany trójkąt. Rzucamy w niego granatem.
8.Na stoliku obok wózka jest radio. Odsłuchujemy nagrania. Aktywujemy Noc. Idziemy do pomieszczenia z błotem. Tam są koła. Na pierwszym po lewej ustawiamy aby na górze były 4 kropki. Na tym po prawej 1 kropka. Na tym przy Juggerze 3 kropki. A na ostatnim "[I*" mniej więcej taki znaczek. Jeśli dobrze to Noc zmieni się na Dzień.
9.Ulepszyć Shrink Raya. Aby go ulepszyć każdy gracz musi stanąć na płycie przed posągiem. A osoba ze Shrink Rayem musi wejść po schodach świątyni.
10.Aktywujemy Noc. Musimy uderzyć 4 gongi z pośród 8 na planszy. Jeśli uderzysz w zły kula na początku planszy zmieni kolor na czerwony. Musimy uderzyć 4 dobre po kolei. Gdy to zrobimy idziemy do kuli na drewnianym palu przy wózku górniczym. Świeci ona znaczkiem Treyarchu. Strzelamy w nią ze Shrink Raya i wypadnie z niej dynamit. Gdy spada to łapiemy go.
11.Idziemy dalej w Nocy na początek planszy. Stajemy na wprost świątyni i obracamy się w lewo. Jest tam na niebie za palmami kula. Strzelamy w nią ze Shrink Raya. Kamień koncentracji spadnie do świątyni a maszyna Pack&Punch zniknie.
12.Musimy wejść do świątyni i podłożyć zebrany wcześniej dynamit. Woda zepchnie nas w dół. A noc zmieni się w dzień. Ponownie wchodzimy do świątyni ale tym razem zbieramy kamień koncentracji. Dostajemy 8 perków i trofeum. Niezależnie kto zbierze kamień koncentracji, każdy gracz otrzyma trofeum.
Trudność: 8/10
ESCALATION MAP PACK
  • Trudność trofeów: 4/10
  • Trofea offline: 5
  • Trofea online: 0
  • Czas potrzebny za zaliczenie platyny: 5-20 godzin
  • Minimalna ilość przejść: -
  • Zabugowane trofea: 0
  • Trofea do przeoczenia: 0
  • Kody blokujące trofea: nie
  • Liczba graczy/kontrolerów: 1/4
Dodatek Escalation wprowadza nas dalej w fabułę o zombie. Tym razem sterujemy aktorami wziętych z horrorów. A są to Danny Trejo (tego pana chyba nie trzeba przedstawiać ;)), Robert Englund (Freddy Krueger) Sarah Michelle Gellar (boże za co >.> - Buffy Postrach Vampirów) Michael Rooker (The Walking Dead).
Chciałbym zaznaczyć, że jeśli robimy trofea samemu to najlepszym sposobem jest aby respawnować mystery box tuż przed latarnią (niebieska poświata pokazuje nam miejsce gdzie się znajduje)To oszczędzi nam sporo kasy i czasu. Polecam także zapoznać się z terenem owej mapy, poznać gdzie są skille do kupienia a przede wszystkim gdzie włączyć zasilanie.

autor: ZakkusuFea

Stuntman / Kaskader
A więc sposobem opisywanym u góry losujemy broń VR-11 z mystery box i jakąś drugą (najlepiej galil, rpk lub hk) broń którą będziemy się bronić przez następne 4-5 rund. Potrzebujemy zebrać 7,500 tysięcy żeby zrobić przejście, włączyć zasilanie i ulepszyć VR-11 na pack'a punch. Kiedy to zrobimy to strzelamy 2-3 razy w zombiaka z VR i patrzymy jak nasz człowiek wybucha :)
Trudność: 4/10
Shooting on Location / Ostrzeliwanie pozycji
Jest to łatwe trofeum tylko musi się nam wylosować Scavenger w 2-4 rundzie. Jeśli dojdziemy do 5 to może być kłopot bo wtedy Goerge daje przyspieszenie zombiakom i ciężko uzbierać ich z 10. Kiedy mamy już upragniony Scavenger to schodzimy na dół (początek gry) i czekamy na wszystkie zombiaki. Jeśli będzie ich już wystarczająco wchodzimy z nimi do wody i potem szybko biegniemy do góry w stronę latarni wystarczy, że wejdziemy na pierwszy podest i wycelujemy w zombiaki które znajdują się na dole. Należy pamiętać, że pocisk Scavengera nie wybucha od razu.
Trudność: 4/10
Quiet on the Set / Cisza na planie
Zabiciem Goerge Romero nie jest trudnym wyzwaniem. Jeśli znajdziemy bardzo dobrze zgraną grupę to poradzicie sobie z nim bez problemu. Jedyny mankament jaki jest to, żeby trafić na dobre bronie (ray gun, scavenger, rpk) a tym bardziej ulepszyć je na packa punch. Należy pamiętać, że im więcej gra osób tym Romero ma więcej HP. Przy grupie 4 osobowej posiada 1 mil hp natomiast grając samemu ma z 500k. Najlepszym sposobem jest trzymaniem go w wodzie, wtedy nie wpada w szał i można go bez problemu zabić. Oczywiście należy pamiętać aby zostawić 1 zombiaka bez nóg żeby trzymać się cały czas jednej rundy i zajmować się tylko i wyłącznie Romero. Oczywiście grając samemu też go możemy zabić, jak już pisałem na początku muszą nam się trafiać dobre bronie z mystery boxa.
Jeśli go zabijemy to George automatycznie zrzuca nam jeden z perków i death machine. Po paru rundach (2 albo 3) znowu wraca i możemy go zabić ponownie w celu nabycia kolejnego perka.
Trudność: 4/10
Stand-In / Dubler
Możemy zrobić te trofeum z kimś albo samemu. Całe te zadanie możemy skończyć w 7-10 rundzie. Mi się udało w 10 przy odrobinie szczęścia ;) Grając z kimś napewno można je skończyć w paru rundach . Przede wszystkim musi się nam wylosować VR - 11 i jakaś inna dobra broń do bronienia (te z ścian też mogą być bo do nich możemy kupić amunicję). Teraz musimy przebrnąć przez pare rund bo musimy uzbierać dość sporo kasy na otwieranie drzwi.Nie jestem w stanie opisać krok po kroku co trzeba zrobić dlatego tutaj jest link do filmiku z którego ja korzystałem.
Trudność: 4/10
Ensemble Cast / Zespół
Jest to bardzo podobne trofeum do poprzedniego z tym, że musimy to zrobić z kimś i są trochę tu małe zmiany. Najważniejsze to żeby znowu zdobyć VR-11 (mają chyba jakąś obsesje na tą broń) a resztę polecam zobaczyć na kolejnym filmiku:
Trudność: 4/10
FIRST STRIKE MAP PACK
  • Trudność trofeów: 3/10
  • Trofea offline: 4
  • Trofea online: 0
  • Czas potrzebny na zaliczenie 100%: ok. 5 godzin
  • Minimalna ilość przejść: 1
  • Zabugowane trofea: 0
  • Trofea do przeoczenia: 0
  • Kody blokujące trofea: nie
  • Liczba graczy/kontrolerów: 1/2
Pierwszy map pack do BO daje najłatwiejsze trofiki do zdobycia w Zombie. Wszystkie możemy zrobić za jednym podejściem i to solo.

autor: Mafosox

Chimp on the Barbie/ Grillowana małpa
Banalne trofeum, musimy włączyć pułapkę ogniową gdy pojawią się małpy.
Trudność: 1/10
They Are Going THROUGH!/ PRZEBIJAJĄ SIĘ!
Musimy zabić przynajmniej 5 zombie urządzeniem Gersha. Musimy broń wylosować ze skrzynki. Gdy na nią trafimy czekamy na grupkę zombie i rzucamy. Bez problemu za pierwszym razem powinno wpaść.
Trudność: 3/10
The Eagle Has Landers/ Orzeł ma lądowniku
Musimy uciec wszystkimi 3 lądownikami. Proste trofeum. Patrz na trofeum Kosmiczny wyścig/ Space Race tam jest filmik pokazujący gdzie są.
Trudność: 1/10
Space Race/ Kosmiczny wyścig
Musimy ulepszyć broń przed 8 rundą. Żeby ulepszyć broń musimy zatankować(uciekając trzema lądownikami) i odpalić rakietę(tam gdzie włączamy prąd) . Robimy to od razu po trofeum Orzeł ma lądowniku/ The Eagle Has Landers pod koniec 7 rundy bo wtedy mamy dostęp do Puck’n’Puncha.
Trudność: 3/10
KOMENTARZE
Bardzo dobry poradnik :).
xNINJAx
2012-03-31 20:42:09
Dobry poradnik. Jedyną trudną rzeczą w easter eggu to te przekrętła w latarni
Kornel007
2011-09-23 20:13:57
Aby dodać komentarz, zaloguj się.
Logowanie
Login:
Hasło:

Zapamiętaj mnie
Utwórz nowe konto / Przypomnij hasło
Napisz poradnikUserbary
Ankieta
Jak podoba Ci się Far Cry Primal?
Rewelacyjny!
Niezły.
Średni, nic specjalnego.
Słaby.
Nie wiem. Kupię jak stanieje.
Facebook
Polecamy

Rozwijaj pasję do motoryzacji, dowiaduj się o niej codziennie ciekawych informacji na https://motowahacz.pl

 TrophyHunters © 2010 - 2020. Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie, modyfikacja materiałów bez zgody właściciela tej strony są zabronione.
stat4u