
Poradnik PS4 - Assassin's Creed: Syndicate

40

6

3

1
Opis:
Zmarnowano trochę patent dotyczący przejmowania dzielnic - w mojej ocenie znacznie lepiej podobny patent wypadł w AC: Revelation, gdzie poza zdobywaniem terytoriów musieliśmy go bronić. Tutaj tylko wystarczy "odhaczyć" zestaw misji (w tym konczącą Wojnę gangów w danej dzielnicy). Średnio przypadł mi również patent z angażowaniem Skokierów - rozwój sprowadza się do odblokowywania ulepszeń gangu i w zasadzie to tyle. Sam osobiście korzystałem z ich "pomocy" rzadko - czasami wręcz przeszkadzali mi w zdobyciu niektórych pucharków (wchodząc do "akcji" bez zaproszenia

Kolejność zdobywania pucharków:
Poniżej kilka porad ogólnych:
- najlepszymi moim zdaniem zadaniami pobocznymi do "farmienia" kasy i XP to napady na konwoje oraz eskorta towarów,
- do odblokowania mapy "Tajemnice Londynu" będziecie potrzebowali punktów Helixu (1000 p.) - tutaj poza niektórymi zadaniami związanymi z fabuła - warto też zbierać szczątki Helixa oznaczone kolorem złotym,
- korzystajcie przy każdej możliwej okazji z Orlego wzroku, dzięki temu odkryjecie skrzynki i niektóre znajdźki,
ETAP I: Wątek fabularny + oczywiste pucharki:











ETAP II: Misje wyzwalania miasta + zadania poboczne













ETAP III: Pucharki za określone czynności




















ETAP IV: Czyszczenie mapy





autor: marcelo80
Pucharki:

Zdobądź wszystkie pozostałe trofea.
Po zebraniu wszystkich pozostałych pucharków - możemy się cieszyć z tego najważniejszego.

Ukończ Sekwencję Wspomnień 1.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu pierwszej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 1/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 2.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu drugiej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 1/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 3.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu trzeciej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 2/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 4.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu czwartej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 2/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 5.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu piątej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 3/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 6.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu szóstej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 3/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 7.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu siódmej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 3/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 8.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu ósmej sekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 3/10

Ukończ Sekwencję Wspomnień 9.
Pucharek otrzymujemy po zakończeniu dziewiątejsekwencji - nie do pominięcia.
Trudność: 3/10

Zwerbuj grupę 5 sojuszników.
Do wykonania tego pucharku będziemy potrzebowali odpowiedniego Ulepszenia gangu (Option -> ulepszenie gangu - zakładka Szef (pierwsza kolumna) - ulepszamy do odpowiedniego poziomy, aby móc zwerbować co najmniej 5 Skokierów. Samo werbowanie odbywa się poprzez podejście do pana w zielonym kubraczku i w momencie podświetlenia "R1" - naciskamy na padzie R1. Musimy mieć w danym momencie zwerbowanych co najmniej 5 Skokierów.
Trudność: 2/10

Po ukończeniu 5 Sekwencji - po prawej stronie mapy nad Tamizą pojawi się nam Wyłom - po dotarciu do tego miejsca będziemy mogli uruchomić dodatkową misję, wcielając się we wnuczkę Jacoba. Po chwili przeniesiemy się do Londynu z czasów I Wojny Światowej - gdzie będziemy musieli wykonać kilka zadań dla pewnego pana uwielbiającego cygara i Whiskey



Trudność: 2/10

Zgromadź etykiety każdego słynnego piwa w Londynie.
Jak to w serii o asasynie bywa mamy kilka rodzajów elementów do zebrania. Tym razem musimy wyszukać butelki po piwach - na mapie na każdej dzielnicy macie podaną ilość butelek do zebrania w danej dzielnicy. Dla ułatwienia poszukiwań polecam zakup stosownej mapy z oznaczeniem butelek (koszt to 5000 F). Dużą ilość butelek odkryłem w czasie przemieszczania się po mapie (używając wzroku orła).
Trudność: 2/10

Wyrzuć z pociągów pięćdziesięciu przeciwników.
Do wykonania tego zadania idealnie nadaje się 2 Sekwencja 1 Wspomnienie - gdzie misję zaczynamy w pociągu. Co należy zrobić? Należy najpierw dać się wykryć przeciwnikom a następnie już na dachu wagonu doprowadzić przeciwnika do stanu krytycznego (chwianie się na nogach) a następnie przytrzymać przycisk kwadrat - wtedy nastąpi wypchnięcie z pociągu przeciwnika.
Uwaga 1: wypchnięcia dokonamy tylko i wyłącznie na dachu wagonów (nie zrobimy tego na niskich wagonach)
Uwaga 2: Do pucharku zaliczają się tylko wyrzucenia z jadącego pociągu.
Uwaga 3: Jak zoptymalizować grind w Sekwencji 2 wspomnienie 1 - po ubiciu na dachu przeciwników, w momencie, gdy gra poprosi nas o odłączenie wagonów od ciuchci - należy zrestartować wspomnienie ale od ostatniego punktu kontrolnego - dzięki temu unikniemy długich czasów ładowania samego wspomnienia i przechodzenia każdorazowo samouczka. Należy tylko pamiętać, że po restarcie wspomnienia będziemy musi biec po pociągu w odwrotną stroną niż za pierwszym razem (przeciwnicy będą sobie grzecznie na Was czekać).
Uwaga 4: Jest też możliwość grindowania tego pucharku również w czasie zadań pobocznych: Napad na pociąg - ale po pierwsze ich ilość jest mała, a po drugie trzeba niemalże cały czas kręcić się przy torowiskach
Trudność: 3/10

Zdobądź trzy kwatery gangów, spełniając dodatkowe warunki.
W ramach przejmowania dzielnic - jednym z typów zadań jest właśnie zdobywanie kwater gangów - każde z takich zadań posiada dodatkowe cele, za które dostajemy ekstra pieniądze i punkty XP. Do zdobycia pucharków potrzebujemy wykonanie co najmniej 3 takich zadań z kompletem zadań pobocznych.
Uwaga 1: Najczęstszymi celami pobocznymi jest: 1) Zabicie danego przeciwnika bez wykrycia, 2) Uwolnienie Skokierów, 3) spalenie planów (znajdziemy je na obszarze działań w danym budynku, łatwo je znaleźć używając orlego wzroku), 4) Nie wywołanie alarmu (należy zlikwidować panów z żółtoczerwoną ikonką nad głową).
Uwaga 2: Każde z takich zadań możemy powtarzać do woli.
Trudność: 3/10

Wygraj w trzech różnych Klubach Pięściarskich.
Kluby pięściarskie uruchomimy po spotkaniu z Robertem Toppingiem. Kluby na mapie będą oznaczone symbolem pięści. Każda walka w klubie składa się z kilku rund (w zależności od poziomu trudności). Każda runda to walka z kilkoma przeciwnikami na raz. Musimy więc zaliczyć trzy całe serie walk w trzech różnych klubach i pucharek mamy zaliczony.
Trudność: 2/10

Wygraj w trzech różnych ulicznych wyścigach.
To moim zdaniem najbardziej irytujący pucharek jaki mamy do zdobycia - nie dość, że wyścigi często prowadzą nas przez bardzo wąskie uliczki to jeszcze niestety mamy tutaj klasyczny przypadek tzw. "rozciągniętej gumy" - gdzie pomimo zgubienia rywala po kilkunastu sekundach wraz i "siada nam na ogonie". Same wyścigi konne są oznaczone na mapie symbolem dwóch chorągiewek - mamy kilka ich typów: 1) Wyścig z okrążeniami - 3 okrążenia, ze 4 przeciwnikami, 2) Wyścig z punktu A do punktu B - Wyścig podzielony na punkty kontrolne, ze 4 uczestnikami, 3) Egzotyczny wyścig - ścigaj się z pociągiem do jego stacji końcowej, 4) Triatlon - Dotrzyj na metę w wyznaczonym czasie. Pieszo i w powozie. Ja wbijałem pucharek na 2 pierwszych typach - może 3 i 4 były łatwiejsze - ale już nie miałem chęci tego sprawdzać

Trudność: 5/10

Ukończ dziesięć napadów dowolnego rodzaju, grając Jacobem lub Evie.
W mojej ocenie jedne z ciekawszych zadań pobocznych - jest ich dużo a więc nie powinniście mieć jakichkolwiek problemów z ich wykonaniem.
Napady dzielimy na 4 typy:
- Porwanie ładunku
- Napad na pociąg
- Atak na łodź
- Łódź przemytników
Wystarczy łącznie 10 takich zadań i pucharek jest Wasz.
Uwaga: warto wykonywać powyższe zadania w większej ilości - nie są zbyt długie a dostajemy dużo kasy oraz XP.
Trudność: 1/10

Ujmij żywcem trzech kryminalistów, za których wyznaczono nagrodę.
Przy przejmowaniu dzielnic mamy również dodatkowe zadania: "Łowy na zbiry" - każdorazowo dodatkowym celem jest ujęcie danego zbira żywcem (tj. porwanie go z określonego miejsca (kółkiem; jeżeli mamy na karku kilku przeciwników - warto ogłuszyć cel (przytrzymując kółkiem) - tak abyśmy mogli spokojnie zlikwidować niechciane towarzystwo) i odtransportowania najpierw do powozu a następnie powozem już do określonego punktu) - za ten dodatkowy cel dostajemy ekstra kasę i XP. Wystarczy wykonać 3 takie zadań z dodatkowym celem i pucharek jest Wasz. Uwaga: powyższe zadania możemy powtarzać dowolną ilość razy.
Trudność: 3/10

Ukończ trzykrotnie Łowy na Templariuszy wraz z wyzwaniami.
Podobnie jak przy Łowach na zbirów podobnie ma się z zadaniami dotyczącymi "Łowów na Templariuszy" - z tymże mamy tutaj jako dodatkowy cel najczęściej zabicie przeciwnika w określony sposób (np. bez wykrycia, za pomocą beczek, z powietrza itd itp). Oczywiście dodatkowym bonusem jest za takie cele dodatkowe ekstra kasa i XP. Wystarczy wykonać 3 zadania z dodatkowymi celami i możecie cieszyć się z upragnionego pucharku. Uwaga: powyższe zadania możemy powtarzać dowolną ilość razy.
Trudność: 2/10

Ukończ pięć wspomnień związanych z wyzwalaniem dzieci.
Tym razem w ramach przejmowania dzielnic będziemy wykonywać zadania dla Klary O'Dea. Zadania polegają na zabiciu brygadzisty (cel zaznaczony na czerwono) oraz uwolnieniu dzieci (cele oznaczone na zielono). Mamy tutaj o tyle łatwiej, że nie musimy dbać o cele dodatkowe (tutaj najczęściej mamy cel związany z niewszczynaniem alarmu). Po wykonaniu 5 takich zadań - pucharek jest nasz.
Trudność: 2/10

Zapewnij skuteczną eskortę dziesięciu sojuszniczym transportom.
Zadania są podobne do tych związanych z napadami. Odblokujemy je po rozmowie z Nedem Wynertem. Na mapie takie zadania będą oznaczone kołem od powozu. Zadania wykonujemy w prosty sposób: podchodzimy do powozu, przejmujemy stery i odtransportowujemy go do określonego punktu - po drodze będziemy musieli sobie poradzić z kilkoma powozami przeciwników. Wykonaj 10 takich zadań i pucharek zostanie zaliczony.
Trudność: 2/10

Odblokuj wszystkie Tajemnice Londynu.
Pucharek związany ze znajdywaniem po mapie rozsianych pozytywek. Niestety tutaj producenci gry nam trochę utrudnili, bo standardowo jedyną wskazówką miejsca położenia wskazówki jest zdjęcie (znaleźć je można w odpowiednim polu menu). Poniżej załączam filmik z wykazem pozytywek.
Uwaga: Jeżeli posiadamy 1000 pkt Helixa możemy wykupić sobie mapkę z położeniem pozytywek. Punkty Helixa można zdobyć na kilka sposób - jednym z nich jest po prostu zakup za żywą gotówkę, drugim - zbieranie odłamków Helixa (złote odłamki oznaczone na mapie - nie jestem pewny czy inne zadania poboczne (napady) oznaczone na złoto dają punkty Helixa - możliwe że też), trzecie - punkty zdobyte w ramach Ubiclub - za nie można wykupić bonusowe punkty Helixa (mi tak się udało kupić 400 pkt), czwarte - za wykonywanie zadań w ramach gry. Po zakończeniu fabuły miałem łącznie ponad 1100 pkt Helixa - i mogłem sobie pozwolić na ułatwienie

Trudność: 4/10 (bez mapy), 1/10 (z mapą)

Osiągnij 1. poziom lojalności u wszystkich Kompanów.
Większość zadań pobocznych oraz zadań związanych z przejmowaniem dzielnic jest powiązanych z daną postacią - poniżej macie listę osób, które muszą osiągnąć wymagany poziom:
- Henry Green -Kwatery gangów, Łowy na templariuszy, Wojny gangów
- Frederick Abberline - Łowy na zbirów
- Klara O'Dea - Wyzwalanie dzieci
- Winston Churchill - Łowy na szpiegów, Kryjówka szpiega, Łowy na arcyszpiega
- Robert Topping - Klub pięściarski, Wyścigi uliczne
- Ned Wynert - Porwanie ładunku, Napad na pociąg, Atak na łódź, Łódź przemytników, Eskortowanie wozu.
Trudność: 3/10

Osiągnij maksymalny poziom lojalności u dowolnego Kompana.
Możemy do tego pucharku podejść na dwa sposobu:
- Pierwszy - na skróty - włączamy misję w czasie I wojny światowej, gdzie musimy wykonywać zadania dla Winstona Churchilla - poziom lojalności jaki musimy osiągnąć to 2 (dla pozostałych bohaterów to poziom 5)
- drugi - powolny - wykonujemy zadania związane z przejmowaniem dzielnic - wcześniej czy później wpadnie nam pucharek - bo i tak musimy wyzwolić wszystkie dzielnice (maksymalny poziom na pewno osiągnie Henry Green oraz Klara O'Dea).
Uwaga: z każdym osiągniętym poziomem lojalności dostajemy bonus w postaci ekstra stroju lub broni.
Trudność: 2/10

Zabij pięciu wrogów z jednego stogu siana.
Z pozoru trudne, ale spokojnie do wykonania - miejsc na jego realizację jest kilka - polecam szczególnie realizację tego pucharku w miejscach związanych z zadaniami "Kwatery gangu" - ilość przeciwników jest wystarczająca. Uwaga: Nie musimy cały czas siedzieć w stogu siana - możemy wychodzić i zwabiać przeciwników do woli - ważne aby wszystkie zabójstwa odbyły się z jednego stogu siana.
Trudność: 2/10

Podbij wszystkie dzielnice Londynu.
Jeden z najbardziej czasochłonnych pucharków w grze. Musimy "przejść" wszystkie zadania "Łowy na templariuszy", "Wyzwalanie dzieci", "Kwatera gangu", "Łowy na zbirów" oraz zadanie kończące czyli "Wojna gangów" (trudność Wojny gangów będzie zależeć od tego czy w mniej więcej 50 % wyzwolenia dzielnicy nie ubiliśmy przywódcy danego gangu). Zadania "odkrywają" się po zsynchronizowaniu danej okolicy (oczywiście dostępne są również bez tego - ale wtedy musimy ich szukać "na czuja").
Poniżej lista dzielnic, które musimy wyzwolić:
- Whitechapel
- Londyńskie City
- Tamiza
- Southwark
- Lambeth
- Strand
- Westminster
Trudność: 4/10

Zdobądź dziesięć Atutów.
Pucharek związany z aktywnościami podczas samej gry - trudno mi polecić które są łatwiejsze a które trudniejsze - wszystko zależy od Waszego stylu gry. Poniżej macie wykaz Atutów - wystarczy 10 z listy i pucharek jest Wasz:
- Podwójne zabójstwo, Potrójne zabójstwa, Poczwórne zabójstwo
- Biegłość w walce
- Ogłuszający cios
- Żadnych błędów
- Strzał w głowę
- zabójstwo z krawędzi
- Ucieczka przed kostuchą
- Seria zabójstw z kontry
- Zwinność
- Kontrstrzał
- Trzymać się
- Pirat drogowy
- Londyński drift
- Prawo to ja
- Woźnica ze strzelbą
- Śmierć z ręki Skokiera
- Siewca zniszczenia
- Podwójne zabójstwo z powietrza
- Zabójstwo zza osłony
- Zabić posłańca
- Zabójstwo
- Elektryfikacja
- Zniknięcie w kłębach dymu
- Na otrzy noża
- Asasyn akrobata
- Zniknięcie
- Wojownik doskonały.
Trudność: 3/10

Zdobądź wszystkie Ulepszenia Gangu.
Musimy ulepszyć wszystko co się da - do tego potrzeba dużej sumy pieniędzy oraz dużej ilości surowców. Kasę zarobimy w czasie misji pobocznych oraz pobierając ja regularnie z naszej kwatery w pociągu, surowce, głównie ze skrzynek. Mi osobiście udało się ulepszyć gang na początku 8 Sekwencji.
Trudność: 3/10

Skonstruuj przedmiot 10. poziomu.
Proponuję zostawić ten pucharek na moment w którym osiągniemy maksymalny poziom postaci oraz będziemy mieli wystarczającą ilość surowców aby móc konstruować bezproblemowo czy to broń czy strój. Osobiście nawet za bardzo nie zastanawiałem się nad ty pucharkiem - po zdobyciu planu budowy broni na 10. poziomu - po prostu go skonstruowałem i pucharek wpadł. Polecaną metodą "na skróty" jest skonstruowanie stroju Evie na podstawie planu który uzyskujemy po zakończeniu wątku fabularnego.
Trudność: 2/10

Jako Jacob poznaj wszystkie umiejętności związane z walką.
Musimy odblokować wszystkie unikalne umiejętności Jakoba - dodatkowe są oznaczone odpowiednią ikonką przypisaną właśnie do Jakoba. Odnośnie zdobywania punktów - patrz

Trudność: 2/10

Jako Jacob poznaj wszystkie umiejętności związane z walką.
Musimy odblokować wszystkie unikalne umiejętności Evie - dodatkowe są oznaczone odpowiednią ikonką przypisaną właśnie do Evie. Odnośnie zdobywania punktów - patrz

Trudność: 2/10

Osiągnij poziom 10.
Musimy odblokować wszystkie umiejętności Jacoba albo Evie. Przez "wszystkie" rozumie się odblokowanie wszystkich ulepszeń w ramach trzech drzewek ulepszeń. Punkt ulepszenia = 1000 pkt XP. Punkty XP dostajemy w zasadzie za wszystkie czynności w czasie gry (zabójstwa, zadania główne, zadania poboczne, napady, znajdowanie kwiatków, butelek, plakatów -dosłownie za wszystko). Ja poziom 10 osiągnąłem gdzieś w połowie 7 Sekwencji.
Trudność: 2/10

Ukończ dwadzieścia wydarzeń w tłumie.
Wydarzenia w tłumie generują się losowo przez cały czas. Są one oznaczone małą kropką (kolorem czerwonym - najczęściej zabójstwo, lub pomarańczowym - najczęściej powalenie złodzieja). Nie warto specjalnie się skupiać na tym pucharku - po prostu jak nadarzy się okazja poświećcie mu pół minuty - i wcześniej czy później pucharek wpadnie.
Trudność: 1/10

Zbierz wszystkie zasuszone kwiaty.
Tym razem musimy wyszukać kwiatuszki - na mapie na każdej dzielnicy macie podaną ilość kwiatków do zebrania w danej dzielnicy. Dla ułatwienia poszukiwań polecam zakup stosownej mapy z oznaczeniem kwiatków (koszt to 5000 F). Dużą ilość kwiatków odkryłem w czasie przemieszczania się po mapie (używając wzroku orła).
Trudność: 2/10

Zbierz wszystkie historyczne plakaty.
Tym razem musimy wyszukać plakaty - na mapie na każdej dzielnicy macie podaną ilość plakatów do zebrania w danej dzielnicy. Dla ułatwienia poszukiwań polecam zakup stosownej mapy z oznaczeniem plakatów (koszt to 5000 F). Dużą ilość plakatów odkryłem w czasie przemieszczania się po mapie (używając wzroku orła).
Trudność: 2/10

Zbierz całą królewską korespondencję.
Tutaj mamy nieco trudniej - bo nie możemy kupić mapy i musimy szukać listów na własną rękę. Wszystkie 12 listów znajdziemy w dzielnicy Westminster - bez większego szukania udało mi się ich zebrać samodzielnie 10 (kilka "miniecie" podczas niektórych misji). Co do reszty posiłkowałem się poniższym filmikiem:
Trudność: 3/10

Zsynchronizuj wszystkie punkty widokowe w Londynie.
W grze mamy ich 22. Generalnie wszystkie są zaznaczone na mapie - a więc nawet nie ma konieczności ich jakoś szczególnie wskazywania. Poniżej rozkład punktów z podziałem na dzielnice:
- Londyńskie City - 3
- Southwark - 3
- Strand - 3
- Whitechapel - 1
- Lambeth - 3
- Tamiza - 3
- Westminster - 3
- 1 Wojna Światowa - 3.
Uwaga: 3 punkty widokowe mamy w dodatkowej misji rozgrywanej w 1916 roku - one również zaliczają się do tego pucharku.
Trudność: 2/10

Osiągnij 100% synchronizacji w głównych wspomnieniach
Od 3 Sekwencji, większość wspomnień posiada dodatkowe cele do zrealizowania - jedne są mniej lub bardziej upierdliwe, ale wydają się chyba najłatwiejsze w całej historii serii gier z asasynami. Oczywiście do pucharku musimy mieć wszystkie cele dodatkowe w wątku fabularnym zaliczone na 100 %. W przypadku niepowodzenia w trakcie przechodzenia poszczególnych wspomnień, zawsze mamy możliwość ich powtórzenia (z poziomu menu wybieramy odpowiednią sekwencję i wspomnienie).
Uwaga: Nie musimy zaliczyć podczas jednego podejścia wszystkich zadań dodatkowych - wystarczy tylko i wyłącznie zaliczyć brakujące zadanie dodatkowe - aby zaliczyło nam to do całkowitej synchronizacji danego wspomnienia.
Poniżej lista celów dodatkowych:
Sekwencja 3:
- Czy pan Abberline (cel do pełnej synchronizacji: Sprowadź cel żywy)
- Kwatera gangu (cel do pełnej synchronizacji: Uwolnij pojmanych Ceglarzy)
- Królowa urwisów (cel do pełnej synchronizacji: Nie wzniecaj alarmu)
- Łowy na Templariuszy: Harold Drake (cel do pełnej synchronizacji: Zabij cel przy użyciu skrzyni dynamitu)
- Wolność prasy (cel do pełnej synchronizacji: 1) Zamontuj bezpieczniki nie schodząc poniżej 30 metrów, 2) zabij strażnika zjeżdzając po linie)
Sekwencja 4:
- Łyżka syropu (cel do pełnej synchronizacji: 1) Wykradnij plan nie dając się wykryć, 2) Nie daj się wykryć)
- Selekcja naturalna (cel do pełnej synchronizacji: Zabij wszystkich wrogów używając gazu)
- Gra ze słuchu (cel do pełnej synchronizacji: 1) Odkryj kolekcję wszystkich pamiątek Kenwey`a, 2) Rozwiąż zagadkę fortepianu bez pomyłki),
- Wiadomość prosto z drutu (cel do pełnej synchronizacji: Zatruj 9 wrogów rzucając strzałką oszałamiającą w ognisko)
- śmiertelna dawka (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie używaj broni palnej, 2) Przerwij sesję terapii elektrowstrząsowej)
Sekwencja 5:
- Dama z latarnią (cel do pełnej synchronizacji: 1) nie zabijaj handlarza, 2) Porwij wóz aptekarza w mniej niż minutę)
- Pokój z widokiem (cel do pełnej synchronizacji: 1) Wykonaj skok wiary zjeżdżając na linie, 2) Skontruk wszystkie ciosy Lucy)
- Przyjacielska rywalizacja (cel do pełnej synchronizacji: Ocal woźnicę)
- Badania i rozwój (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj policjantów, 2) Odłącz dwa wagony ze wsparciem)
- Przetrwają najsilniesi (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie wpadnij do Tamizy, 2) Zniszcz 2 transporty kontrabandy naraz)
- Wiadomość z ostatniej chwili (cel do pełnej synchronizacji: Poraź bandytów bombami galwanicznymi)
- Koniec trasy (cel do pełnej synchronizacji: 1) Uwolnij zawiadowcę, 2) Skorzystaj z sekretnego przejścia)
Sekwencja 6:
- Kwestia tożsamości (cel do pełnej synchronizacji: Nie zabijaj policjantów)
- Cierń w boku (cel do pełnej synchronizacji: 1) Zaboj nie wiecej niż 5 królewskich gwardzistów)
- Akt dobrej woli (cel do pełnej synchronizacji: Nie pozwól, by cel uciekł z fabryki)
- Zły szeląg (cel do pełnej synchronizacji: Znajdź sekretne przejście)
Sekwencja 7:
- Zabawa w politykę (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabojaj strażników, 2) Nie daj się trafić snajperowi)
- Ochroniarz (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie przekrocz poziomu 50 % obrazen powozu, 2) Porwij powóz w mniej niż minutę)
- Wożąc panią Disraeli (cel do pełnej synchronizacji: 1) Z pomocą gazeciarki odwróć uwagę dziennikarki, 2) Nie daj się wykryć w slumsach)
- Zmiana planów (cel do pełnej synchronizacji: 1) Wykorzystaj dwukrotnie dywersję Henry`ego, 2) Zabij dwóch wrogów beczkami)
- Ratunek dla banku (cel do pełnej synchronizacji: 1) Wpuść ludzi do banku, 2) Spal fałszywe pieniądze),
- Wniosek o dymisję (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj policjantów, 2) Nie pozwól, by cel cię wykrył),
Sekwencja 8:
- Niedobrana para (cel do pełnej synchronizacji: 1) Złap przejeżdzający pociąg, 2) Zniszcz cały dynamit, podpalając go)
- Potrójna kradzież (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj nikogo w miejscu pobytu celu, 2) Nie pozwól, by którykolwiek z celów ci się wymknął)
- Gry i zabawy (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj nikogo, podkładając ładunki wybuchowe, 2) Uratuj dzieci w mniej niż 2 minuty)
- Ostatni akt (cel do pełnej synchronizacji: 1) Zabij sobowtóry bez użycia broni dystansowej, 2) Ucieknij z Alhambry, nim upłynie 90 sekund)
Sekwencja 9:
- Podwójny kłopot (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj policjantów, 2) Nie uszkodź powozu),
- Strój wieczorowy (cel do pełnej synchronizacji: 1) Nie zabijaj nikogo, 2) Ukryj ciało w powozie),
- Polityka rodzinna (cel do pełnej synchronizacji: 1) Wykradnij powóz nie wchodzac na dziedziniec, 2) Nie przekrocz 50 proc. uszkodzenia wozu),
- Pamiętna noc (cel do pełnej synchronizacji: 1) Uwolnij wszystkich gwardzistów, 2) Użyj klucza, by wejść do Białego Gabinetu)
Trudność: 4/10

Zniszcz dwadzieścia pojazdów, taranując je.
Nic trudnego. Podczas eskorty lub napadu na transport, zawsze będziemy ścigani przez przeciwników - wystarczy tylko podczas takich pościgów utrzymywać odpowiednią prędkość i spamować kwadrat w celu zniszczenia powozu przeciwnika.
Trudność: 2/10

Przewróć pięć pojazdów, strzelając do koni.
Próbowałem najróżniejszych metod (strzelałem do koni na ulicy) - jedyną skuteczną jest odpowiednie zaliczenie końcówki sekwencji 4 Wspomnienia 6 - gdzie w czasie gonitwy strzelamy zamiast do przeciwników w konie - 5 przewróconych powozów w taki sposób zalicza nam pucharek.
Trudność: 2/10

Zabij trzech przeciwników pojedynczym ładunkiem wiszących beczek.
Najłatwiej uczynić to w Sekwencji 4 - wspomnieniu 2. Przy bramie mamy kilku kręcących się przeciwników. Nad bramą wiszą beczki. Jeżeli przez dłuższy czas pod beczkami nie będzie trzech przeciwników - warto posiłkować się bombami dymnymi - rzuć nią w bramę - po chwili zaczną się schodzić przeciwnicy - teraz wystarczy rzucić nożem w beczki i pucharek mamy zaliczony.
Trudność: 2/10

Porwij dwadzieścia policyjnych pojazdów.
Musimy przejąć powozy, którymi wożą się policjanci (łatwo je rozpoznać, bo "mundurowi" są ubrani na niebiesko). Strategię na ten pucharek mogą być dwie:
- pierwszy - łatwiejszy ale i długotrwały - polujemy tylko i wyłącznie na powozy z jednym policjantem - wtedy wystarczy podejść do powozu i jak pojawi się "kółeczko" - należy je na padzie nacisnąć - i po chwili możemy cieszyć się nową bryką

- drugi - trudniejszy i bardziej zaawansowany - polujmy również na dwuosobowe powozy - wtedy musimy mieć przygotowane noże do rzucania - wchodzimy na dach powozu i atakujemy i zabijamy jednego policjanta nożem, następnie szybko naciskamy kółeczko i po chwili jedziemy powozem. Uwaga 1: czasami niestety przy dwuosobowych bryczkach, po zabiciu jednego policjanta, drugi zeskakuje z powozu - i wtedy już nie możemy go "przejąć" na potrzeby zaliczenia pucharku.
Uwaga 2: przy dużym szczęściu, możemy dwuosobowe powozy przejąć w łatwy sposób - często jest tak, że z powozu schodzi jeden policjant (przy większej zadymie pojawiają się 3-4 powozy policyjne - wtedy szybko podbiegamy, naciskamy kółko i mamy przejęty powóz.
Trudność: 2/10

Osiągnij 40. poziom kombinacji.
Z pozoru wydaje się to dość trudne - jednakże dla chcącego nic trudnego. Generalnie musimy "zebrać" kilku przeciwników w jednym miejscu - najlepiej z wyższym poziomem trudności, aby móc przedłużyć serię kombinacji. Musimy wykonać 40 uderzeń (kwadratem) samemu unikając (kółkiem) jakichkolwiek trafień. Najłatwiej jest to wykonać chyba na policjantach oraz podczas walk bokserskich (szczególnie na tych wyższych poziomach, gdzie będziemy mieli po 6 przeciwników na rundę).
Trudność: 2/10

Wykonaj pięćdziesiąt serii zabójstw.
Pucharek, który wymaga od nas odpowiedniej strategii. Generalnie aby wykonać serię zabójstw, musimy mieć w pobliżu siebie dwóch przeciwników w stanie "krytycznym" (chwiejących się na nogach) - tutaj trzeba działać dość ostrożnie - bo należy uważać aby przypadkiem nie dobić pierwszego "krytycznego" przeciwnika (warto zająć się drugim, nieco oddalonym przeciwnikiem tak aby z automatu nie "podpadł" nam ten pierwszy :D) - w takim wypadku po przytrzymaniu przycisku kwadrat "odpali" nam się krótka cut-scenka, w której zobaczymy widowiskowo uśmiercanie dwóch przeciwników na raz.
Uwaga 1: nie zalicza się do tego podwójnych zabójstw (czyli wtedy gdy mamy dwóch przeciwników podświetlonych na czerwono),
Uwaga 2: dobrym miejscem na wykonanie serii zabójstw są kluby bokserskie - tam każdorazowo mamy w każdej rundzie po kilku przeciwników a więc i okazji nie zabraknie.
Trudność: 3/10

Dokonaj zabójstwa pięćdziesięciu wrogów.
Pucharek, który generalnie wpadnie sam bez większego angażowania się. Wystarczy że będziemy do zabójstw często używać kwadratu. Okazji będzie multum - chociażby w trakcie przechadzek po ulicy, gdzie będziemy mogli eksterminować kwadratem pojedynczych przeciwników. Suma summarum - musimy to zrobić 50 razy.
Trudność: 1/10

Obezwładnij przynajmniej czterech wrogów jednocześnie za pomocą strzałek oszałamiających.
Tutaj musimy się troszkę postarać. Jak zabrać się do samego pucharku? Polecam wybrać jedno z zadań w czasie przejmowania dzielnic - najlepiej "Kwatera gangów" - będziemy mieli wystarczającą ilość przeciwników. Dodatkowo rozglądamy się za koksownikiem (coś co przypomina piecyk - źródło ognia). Następnie dajemy się wykryć jak największej ilości przeciwników i sprowadzamy ich w bliskiej odległości od koksownika - następnie proponuję rzucić bombę dymną (da nam to chwilę na wspięcie się na jakiś daszek lub skrzynkę) - a następnie wybieramy strzałkę oszałamiającą i strzelamy w koksownik. Należy pamiętać o jednej rzeczy: nie oszołomimy silniejszych przeciwników.
Trudność: 2/10

Zjeżdżając po linie, zabij z powietrza dwudziestu wrogów.
W jednej z pierwszych sekwencji wątku fabularnego - otrzymamy urządzenie - wystrzeliwaną linkę. Naprawi nam ją w czasie jednej z misji fabularnych p. A. Bell. Linki używamy poprzez wciśnięcie L1 w miejscach podświetlonych właśnie komendą "L1". Naszym zadaniem w ramach tego pucharku jest odpowiednie "rozwieszenie" linki nad przeciwnikiem. Następnie opuszczamy lub podciągamy się na lince na wysokości przeciwnika - w momencie podświetlenia na czerwono - naciskamy kwadrat (zabójstwo). Musimy tę czynność powtórzyć 20 razy.
Trudność: 1/10

Strzel do wrogów pięćdziesiąt razy, nim oni strzelą do ciebie.
Mi osobiście ten pucharek najbardziej denerwował. niestety nigdzie nie mamy podane ile faktycznie razy udało nam się "zaliczyć" pierwszy strzał przed przeciwnikiem.
Co do samego pucharku - szansa na "zaliczenie" strzału zgodnie z opisem pucharku pojawi się w dwóch momentach:
- pierwszy - gdy wykryje nas snajper na dachu - jeżeli zachowamy stosowną odległość, snajper będzie do nas mierzył ze swojego karabin
- druga - w czasie trwania walki z kilkoma przeciwnikami na raz - po jakieś chwili, któryś z "wolnych" przeciwników będzie próbował do nas wypalić z pistoletu
Niezależnie od momentu, w takim wypadku nad głową naszego bohatera pojawi się trójkąt - musimy szybko nacisnąć trójkąt na padzie i jeszcze raz w celu oddania strzału.
uwaga: w innych poradnikach pisano tylko i wyłącznie o jednym naciśnięciu trójkąta - u mnie niestety jedno naciśnięcie trójkąta powodowało tylko i wyłącznie unik przed strzałem - dopiero drugie naciśnięcie trójkąta (oczywiście w krótkim odstępie czasu) powodowało oddanie strzału.
Trudność: 4/10

Zniszcz 5000 obiektów przy użyciu powozu
Pomimo pozornego przegięcia w zakresie ilości obiektów jakie musimy zniszczyć - wcale aż tak źle nie jest. Jeżeli będziecie się poruszać regularnie powozem (docierając do punktu rozpoczęcia danego wspomnienia, zbierając porozrzucane na mapie znajdźki, wykonując misje związane z porywaniem i eskortowaniem transportów) jest duża szansa na to, że nawet nie będzie potrzeby grindowania. Zniszczyć możemy latarnie, słupki, markizy (takie materiałowe daszki), stragany. Dla łatwiejszego nabijania ilości zniszczeń polecam jakiś duży powóz - najlepiej albo omnibus (konny autobus) albo wóz strażaki - są na tyle duże, że pozwalają jednocześnie niszczyć po kilka obiektów (np. słupki i markizy jednocześnie). Jeżeli jednak będziecie potrzebowali grindu - sugerowaną dzielnicą w takim wypadku będzie dzielnica "Strand" - gdzie będziecie mieli dużą ilość słupków, gęsto rozstawionych na ulicach + stragany i markizy.
Trudność: 3/10
KOMENTARZE
Aby dodać komentarz, zaloguj się.



TROFEA PLAYSTATION 4
PORADNIKI PLAYSTATION 4




Rozwijaj pasję do motoryzacji, dowiaduj się o niej codziennie ciekawych informacji na https://motowahacz.pl